julhelg- en sjukhushelg för många?

Jag surfar runt bland bloggar och annat och inser att julhelgen tycks inte vara nåt bra alls för redan svårt sjuka. Fler än Love som fått åka in. Visserligen är det sjuktider men just över jul, varför är det så? De familjer som verkligen behöver julefriden...

Loves temp har gått ner till normal för tillfället. Har sen imorse gått från 39.8 till 35,2 ??!! Nu ligger den på 36,8 som är normalt för honom. Undertemp känns ju inte heller bra så stabilt för tillfället. Ska ringa hans läkare imorgon och diskutera lite så jag har läget under kontroll.

Känner mig fortfarande väldigt orolig för honom. Jobbigt när han inte är sig själv. Har sovit väldigt mycket nu men hoppas han är piggare imorgon. Har fått 2 doser av penicillinet så det börjar verka nu ordentligt.

Min älskade Love. Jag skulle ge allt jag har för att göra dig frisk! För första gången på länge känner jag mig nervös. Hoppas hoppas du är pigg och RIKTIGT HÖGLJUDD imorgon!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin & Tindra

Hej!

Ville bara kika in för att säga att vi hade förkylning helgen före jul och har firat en riktigt underbar jul för första gången utan problem :-) Tack för kortet! Vi har tyvärr stressat så mycke att julkorten aldrig blivit gjorda :-(

Krya på er!!

2010-12-27 @ 21:02:21
URL: http://karperobygge.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej!!



Hoppas att Love snart blir bättre och återgår till sitt vanliga jag. Man blir extra ledsen när man sätt fram i mot julen och det blir sämre då. Men Love blir snart bra igen=) KRAM




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0