Alla speciella familjer borde ha en dr Anders

Igår ringde jag barnmottagningen bara för att checka av det som hänt i helgen med Loves läkare Anders. De skulle be honom ringa upp under dagen. Under natten hade Love normal temp men när jag sedan tempade på förmiddagen hade han 37.5, något högre än normalt. Blev lite orolig och ringde barnmottagningen igen för att inte Anders samtal skulle dröja till eftermiddagen. Inga problem, de skulle be honom ringa så fort han hade tid.

Anders är så väldigt lugn och saklig. Efter våra samtal känner jag alltid trygg i situationen. Mottagningen var öppen måndag och tisdag denna veckan men var det nåt som imorgon erbjöd han sig att komma hem till oss för att kolla Love. Han är en helt underbar medmänniska och läkare. När man får ett barn som Love är det jätteviktigt att ha en fast, trygg punkt i en och samma läkare som har full koll på barnet och dess behov. Så därför önskar jag en dr anders till alla barn och deras föräldrar som är lite speciella!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej på er..



kikar in för o önska er ett gott nytt år, hoppas love mår bättre nu..stor varm kram

2010-12-30 @ 23:07:14
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0