utbildning i schemaläggning kanske?? ;)

Vi fick ställa in besöket i Karlshamn idag då Love fortfarande hade hög feber. Men tycker ändå han varit pigg när han varit vaken så tror nog han kryar på sig snabbt. Men blir ju många klädbyten då det är mycket svett och kräk under förkylningar.

Sitter med höstens schema men fasen vad svårt det är att få ihop. Är något av en perfektionist vad gäller sånt så det måste bli helt bra. Avskyr när jag gör nåt sånt och inte är helt nöjd, då lägger jag en massa energi på att "ångra" att jag inte gjorde det bättre från början.

Håller också på med en ny Lovepärm som ska innehålla handlingsplan, månadsbrev odyl. Har fått lite tips och inspiration av Nilla och Annicka, tack!

På lördag ska vi och kolla ev framtida boende. Spänd... Måste ju klart sälja huset först men är där vi bodde innan. En lägenhet som fungerat som förskoleavdelning, kanske kan vara något för oss??

Har en lugn kväll här för mig själv då Daniel följde med Mijah hem när hon slutade för de skulle kolla film. Hade gärna satt mig med ett avsnitt OC men det bara snurrar i skallen så bättre att färda pappersarbetet jag har.

Kommentarer
Postat av: Amanda<3

kram till er alla:)

2010-08-17 @ 22:52:50
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Håller tummarna för att det kommer att gå smidigt med husförs samt med att hitta det perfekta boendet ;-)

Jesper har gjort ett bra schema i excel...bara att föra in vissa uppgifter sen sköter programmet resten. Du kanske vill kolla det?

Krama Love...o kram på er andra med

2010-08-18 @ 08:42:27
Postat av: Maria

Du ska inte ha så höga krav på dig själv. det är bara att räkna fram och tillbaka tills det till slut blir rätt?



Krya på dig Love. Kram från kusinerna

2010-08-18 @ 20:09:38
Postat av: Annica

Härligt att du kunde ha lite nytta av det jag skickade. Hoppas han kryar på sig snart, lille Love.

kramar till er!

2010-08-20 @ 15:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0