sjuk, sjuk, sjuk... när ska det sluta???

Jaha, sjuk assistent igen. 2 nätter att lösa. Får inte tag i nån vikarie. Inte så konstigt en söndag kväll. Asså, får jag beklaga mig liiiite???

Egentligen är ju mina bekymmer inte särskilt stora om man ser till vad Wilda och hennes familj gick igenom härom dagen. Men när det bara krabbar med sjukskrivningar och sjukdomar då blir man fasen lite trött. NÄR SKA DET FUNGERA LIKSOM???

Nåja, Maria erbjöd sig att ta natten. Vad skulle vi göra utan henne? Det tråkiga med det blir att då kan hon inte jobba imorgon eftermiddag. Det gör att jag måste ha båda barnen själv då Daniel jobbar eftermiddag. Naturligtvis går det bra att ha båda barnen själv, problemet är att Leon blir så lidande. Vänta Leon, mamma ska bara, vänta lite Love måste... Visserligen kommer han nog vara trött efter första dagen på dagis på 7 veckor. Men om nån vill komma hit och leka med oss imorgon eftermiddag är ni varmt välkomna!!!! Det bjuds på fika!! ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda<3

jobbigt för er..hoppas allt löser sig till det bättre ngn gång..kram

2010-08-22 @ 22:47:07
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Klart du får beklaga dig...MASSOR! Man önskar att ni skulle få flyt någon gång. Tänk en HEL månad utan krångel. DET hade varit lyx.

Hoppas det löser sig...och skippa dålig samvete. För DU gör allt du kan och mer därtill. Vi är inte mer än människor.

För att vi hade en jobbig incident härom dagen gör ju det inte lättare för dig. SÅ jämför inte....Klart du får tycka att saker är jobbiga.

Kram på er och hoppas det löser sig

2010-08-23 @ 09:59:59
URL: http://www.wildaandersson.blogspot.com
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-23 @ 10:17:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0