Fese öm i magen :(

Känner mig lite halvlåg ikväll måste jag erkänna. Love har varit lite orolig nu i 2 nätter och inte på sitt bästa humör på dagarna. Verkar vara öm kring knappen. Jag kuffade om den häromdagen och ibland blir han lite öm av det. Ett par gånger när vi gjorde det på barnmottagningen när han var ganska nyopererad gallskrek han så åkte och kollade det i Karlskrona. Blir det värre i helgen får vi helt enkelt åka in och få det kollat.

Sen har vår halvsjukskrivna assistent nu blivit helt sjukskriven. Egentligen lika bra det för då vet man vad man har att jobba efter. Blir så oroligt i vår redan svåra situation när jag hela tiden ska gå och noja över om personen ifråga kommer idag eller inte. Har ringt runt bland våra vikarier och alla nätter är lösta 4 veckor framåt. Bara det att de ordinarie får ett ganska rörigt schema men nätter och dagar lite huller om buller. Hoppas de tycker det är okej ändå. Håller tummarna för att kortis snart kan dra igång. Tacksam för alla assistenter här, ordinarie som vikarie, som är så flexibla och alltid gör sitt bästa för att ställa upp. Men, helt ärligt, börjar bli aningens trött på att det inte bara kan flyta på liksom...

Kommentarer
Postat av: Amanda<3

hoppas allt ordnar sig till det bättre..kramar

2010-08-20 @ 22:45:04
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Amanda<3

kram till er alla :D

2010-08-20 @ 22:45:32
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0