crazy Lovesisen :)

Oj oj oj, vilken dålig dag jag hade sist... Känns bättre idag :)

Här kommer en bild på Love som jag tog häromdagen. När jag lämnade honom låg han lilla rummet och när jag bara gick för att värma hans mat tog han sig hit. ARG var han när jag kom tillbaka...



Helt wild and crazy den ungen. Exakt HUR lyckades han liksom???

Natten jag tog gick bra. Men får ångest ändå när jag måste ta en natt. Fattar verkligen inte hur man orkade första månaderna....Och helgnätterna hade vi hela första året. Ont i magen när jag tänker på det.

Leon har blivit värsta Lovemysesugen. Bröt ihop totalt idag när Kerstin kom och hämtade Love. Han ville vara BÅDE med Love och mamma och valde då att stanna med mig. Men som han grät här och ropade efter Love, stackarn.





Imorgon blir det ny annons men känner mig inte alls på g med ny rekrytering. Trist, för det har jag alltid sett fram emot innan.

Nilla- visst har vi haft otur. Har ju en som är förädraledig och vi hade ju inte räknat med att behöva ha vikarie efter 8 månaders assistans... Sen har vi fått säga upp 2 i stort sett direkt varav den ena satt och somnade på sin intronatt... Sen är det ganska mycket sjukfrånvaro, tyvärr. Hoppas på friskare tider framöver. Vi hade verkligen hoppats att resten av året skulle bli lugnt men  men. Bara att hoppas på bra ansökningar.

Malin- vad roligt att höra om Tindras framgångar, duktiga tjejen. Även om ni kanske inte uppskattar hennes protester alltid ;) Men visst är det stor utveckling när hon visar så starkt vad hon vill!!! Hoppas den kommunen hittat kommer blir bra, håller tummarna!


Kommentarer
Postat av: mijah

naw! vilka hääärliga bilder! :) blir helt varm i hjärtat! :)



och ja! feselifesen är heeeelt crazy! :) hihi..

2010-04-11 @ 19:54:28
Postat av: Camilla

Heja Love!

Vilken härlig bild!

Fortsätt busa & vara "crazy" Love!

2010-04-12 @ 10:11:37
Postat av: Marie

Fin fina bilder,o mys bilden i soffan på grabbarna e kanon =0)

2010-04-13 @ 19:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0