luktar inge bra...

Loves kisseblöjor luktar fortfarande så imorgon blir det att kolla urinen igen. Ska ner till HAB för återträff med föräldragruppen så tar en runda till barnmottagningen innan. Får se om det blir ny kur med penicillin. Stackaren har åkt på ytterliggare en förkylning med. Fattar faktiskt inte var han blir smittad hela tiden för han är ju bara hemma, ute och på sjukhuset. Aldrig i affärer, ska vänta till all magsjuka gått över sen så... :) Men tror denna förkylning blir rätt lindrig då han bara är snorig, ingen feber.

I måndags var sjukgymnasten här med en gåstol och den blev mycket bättre än vad jag trodde. Bild kommer när Daniel lagt in dem i datorn, jag lyckas aldrig lära mig det... *pinsamt*

Love verkade gilla den men man får ha stenkoll för med den kan han bla öppna frysen :)

Ringde kortids (??) och hon jag pratade med verkade jättetrevlig så ska dit och titta på tisdag så får vi se om vi ansöker om plats till Love. Tack för kommentarerna kring detta då jag behövde lite feedback!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad skoj att du fick prata me härlig personal på kortids lycka till på tis!!! Kram

2010-04-25 @ 09:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0