åka iväg från Lovefesen : /

Har lite ont i magen för imorgon ska jag och Leon till kusinerna i Göteborg så Love ska vara hemma med Daniel och assistenter. Ska lämna honom TVÅ HELA DYGN. Oro oro oro... Mitt kontrollbehov kring Love är helt sjukt, I KNOOOW, men kan inte hjälpa det. Hoppas magonten och oron släpper när vi väl kommer iväg men första gången jag lämnar honom så länge. Nåja, Daniel ska ha honom vissa tider och kommer finnas hemma i stort sett hela tiden när det är assistent här och Maria finns ju i närheten med. Men usch...

Tycker Loves förkylning blivit sämre, snorar värre trots att han varit förkyld i flera dagar, stackaren. Så blev en runda till apoteket för nu behöver han näsdroppar var 6e timme så andningen håller sig bra.

Malin- det är en gåstol från habiliteringen, helt kanon!! Vet inte vad den heter men ska fråga sjukgymnasten när hon kommer nästa vecka. Den går att höja och sänka. Skulle säkert Tindra med gilla :). Är stoppmedicin en annan sak än penicillin eller? Visst är det tråkigt med mycket mediciner men man är ju så van nu...

Håll tummarna alla för att jag slappnar av i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi kommer ha så roligt!!

Tilde och Tyra längtar efter Leon!!!



Men det är ok att ha lite ont i magen när man ska åka ifrån de där ungarna;) Klart du har kontrollbehov.

2010-04-30 @ 06:57:02
Postat av: Maria

Men vi kommer ha så kul!! Roligt att ni kommer, men du glömde ringa till oss och säga det.

Tilde och Tyra längtar efter Leon.



Klart du har ont i magen när du ska åka ifrån Love. Och kontrollbehov, hur skulle du inte kunna ha det;)

2010-04-30 @ 07:00:35
Postat av: Maria

Jag kanske ska lägga in en tredje kommentar som säger likadant;) Det är bara att åk!!



Kramar, det ska bli så kul!!!

2010-04-30 @ 07:02:35
Postat av: mijah

haha.. vilken tjatmoster här ovanför! ;) haha!



fast jag måste hålla med henne! åk o försök slappna av! jag är ju 5 minuter ifrån Love om det skulle vara något!!



Ha en mysig helg nu!.. du också tjatmoster! ;)



<3

2010-04-30 @ 08:49:42
Postat av: Marie

Håller tummarna för att du kan slappna av o får en kanonhelg =0)

2010-04-30 @ 11:54:17
Postat av: Malin & Tindra

Skulle vara super om du kan fråga vad stå/gåstödet heter och varifrån det är. Så skall jag visa Tindras fysio här och säga att sjukhuset skall köpa in en sådan.

Stoppmedicin är inte riktigt samma som pencillin. Stoppmedicin är oftast utformad så att den bara passar in på ett specifikt ändamål men den kan även vara pencillin i en lite mindre dos. Här fungerar det bra åtminstone.

Lycka till på resan! Det kommer säkert att gå bra!

Här är vi också förkylda. Jag vaknade upp med lite feber och förkylning i dag så det blev att avboka mitt planerade 30-års kalas. Blir att ta nya tag på tisdag ifall vi skulle vara friska då. Tindra däremot har äntligen börjat bli lite piggare från den "nya" epilepsimedicinen så hon satsar för 120% nu hela dagarna! :-)

2010-05-02 @ 09:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0