Torsdag 24 september

Idag har Anna varit sjuk, grymt halsont så hon hade varit och tagit tester för svininfluensan men som tur är var det bara halsvirus men hon blir hemma imorgon med. Tur hon bara hade dagar nu....

Hade bestämt Eko med Leon men som tur är så ville snälla faster Mia ha Love några timmar extra så jag lämnade honom hos henne redan halv 4 och så sover han där inatt.  Så då kunde vi åka! (Lovesisen får ju fortfarande inte gå i såna affärer så omöjligt att åka på sånt om ingen kan ha honom hemma. Kör dessutom inte så långt utan att ha någon hos honom i baksätet... Lille Leon var så gullig idag. Sa att han skulle sitta bak hos Love när vi skulle lämna honom till Mia, för vem kollar annars till Love? Så söt, lille Leonsiiiiissss)

Pratade med Johanna på VitaNova nästan en timme för att bestämma personer till intervju, hon är helskön :). Valde ut 5 stycken hon skulle ringa så får vi se om alla är intresserade än. Blir heldag på måndag, håll tummarna!

Idag blev jag för första gången besviken på Habiliteringen, det är väl ändå så att de är till för oss????

Jo, Jennie, visst rabblar han bokstäverna ;). Nej ,sist gjorde de så att de höll upp olika leksaker för att se om han följde med blicken. De lös med lampor och kollade nåt i ögonen med, minns inte riktigt vad de kollade efter.

Sara- jo jag har köpt den men får gärna låna. Kerstin har paxat först bara. Finns kanske på bibblan men den är ny. Ett liv kvar att leva- Ulrika Ager, Jessica Dahné.
Sen hade vi väl slutat med sånt??? Grymt nyfiken, det vet ju alla...

Imorgon kommer HERMAN!!! Leon helnöjd. Han ska visa den nya Batmanhelikoptern för honom. Men Hilma får inte ha den för hon bara dreglar och dreglar och dreglar sa han...


Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Elin Persson

Han är ju för go Leon!



Jo, appråpå ditt minne.... Du skulle ringt mig i förrgår! Det är lungt, hade inget viktigt att säga egentligen.



Ha det bra, vi hörs!(eller jag ialla fall, så småningom:))

2009-09-24 @ 21:58:49
Postat av: Sara

Lille Leon har verkligen blivit storebror! Å en väldigt bra sådan...=)

Jo vi hade slutat med det, men tänkte mig inte för när jag skrev. Jag vill ha någon att prata med ang mitt examensarbete, å du är bra på sådant. Så det var bara det jag ville...

2009-09-24 @ 22:11:15
Postat av: faster mia

HAHAHA... ja, inte ska Hilma dregla ner Leons nya toy.. :) det va kul!!



Hm, nu undrar jag vad som hände på HAB, du får infa mig imån.. =)

Godnatt Mamma säger LoveOve, som redan sover gott iofs.. :)

2009-09-24 @ 23:27:01
Postat av: Josefin

Jag har inte varit inne och läst på någon vecka, så mycket det händer med Love. Tänk att han förflyttar sig också =) Jag blir så glad! Hälsa Leon att jag ska hålla i Hilma så hon inte dreglar ner hans nya leksak. Haha.

2009-09-25 @ 13:28:23
URL: http://lovelej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0