Torsdag 17 september

Jaha, vad har vi gjort idag då? Efter middag gick jag Kerstin och Love med Tyson så att Sara skulle kunna gå med på boxen ikväll :). Love var helnöjd med att komma ut i vagnen och sov en hel halvtimme! Sen sov han en stund till hemma förstås.

Sen kom Josefine, Herman och Hilma på lekbesök. Hilma och Love är nästan jämngamla men Love är säkert 5 cm längre, läkarna som sa att han inte skulle följa normal kurva men det var fel fel fel =D (fast han är ju väldigt mycket smalare förstås så följer ju inte riktigt viktkurvan..)

Stackars Love har fortfarande ont av tänderna. Nu kommer de uppe och det är ju vanligt att trisomibarnen har felställda tänder och hans framtänder kommer nog bli rejält sneda, men han bibehåller nog sitt fina utseende ändå!!!

Ikväll var han övertrött men efter 2 omgångar mat så somnade han gott. Tror jag ska ge mig på mitt berg av stryktvätt nu. Daniel bara spelar PS så kan inte titta på mitt inspelade idol...

Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Sara

Då va det 2 nöjda killar igår, både lille Love å stora Tyson=) Så tack för hjälpen! Lycka till med sökandet efter den rätta, du kommer säkert hitta en riktig pärla denna gången.

2009-09-18 @ 15:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0