Onsdag 9 september

Idag har Love fått ny bilstol, äntligen!!! Blev en BeSafe iZikid. Denna finns även som handikappanpassad men när jag jämförde satt inte Love bättre i den utan den var bara klumpig. Han blev helnöjd i nya stolen=D

Och så köpte jag en ny röd snygg åkpåse då de jag har inte passar buggaboon, 1300:- men det talar vi inte om för Daniel;)

När vi kom hem från shoppingturen ville Love med mormor hem så jag hämtade Leon och åkte till lekplatsen och umgicks med Jennie P och hennes 2 grabbar.

Sen nu har jag och Love varit hos Jennie K och pratat strunt några timmar. Fast Love sov mest.

Var lite orolig igår för då gick det 7 timmar mellan 2 mål men det har han tagit igen genom att äta fulla mål var 3e timme hela sista dygnet!  Jaja, Love äter när han e hungrig och sover när han är trött, går inte påverka. Ger man honom mat om han inte hojtar efter det så kräker han bara upp det.

Imorgon ska vi till ortopeden, spännande!

Kommentarer
Postat av: jennie

tack flr ikväll.. va mysigt o träffa er.. kram

2009-09-10 @ 01:49:45
Postat av: Jennie P

Hej!



Tack för igår.. Kul att se att Emil och Leon lekte så bra tillsammans! :-)



Tänker på det där med Daniel och åkpåsen.. Hoppas - HOPPAS - han inte läser bloggen.. haha..



Hörs snart igen!

Kram

2009-09-10 @ 20:25:46
Postat av: Bästa bror



Hej syster.

Klart Daniel tycker du är värd en påse för 1300.

Tycker jag i alla fall!!!

Ha det bra.

Milla säger hej.

2009-09-10 @ 21:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0