Onsdag 30 september

Nu har Linda kommit inför natten så snart dags för mig att gå å nana. Har med åkt på en förkylning så känner mig rätt risig. Får se om det blir nån date med Paolo Roberto imorgon...

Love har varit rätt gnällig idag men ingen feber. Hoppas han får sova bra inatt så är han säkert piggare imorgon!

Idag ringde Linda Dolck, specialpedagog från HAB, så vi bestämde en tid nästa vecka. Hade fått hem en katalog med lite handikappanpassade leksaker som hon skulle lämna när hon har vägarna förbi. Stackars Love behöver mer leksaker!!!

Fick mejl från Johanna på VitaNova, hon hade ringt referenser på de 2 bra från i måndags, bara positivt... Så får väl se vilka det blir...

Kommentarerna- alltid lika uppskattade- både för mig och övriga läsare tror jag!


Ha det!

Kommentarer
Postat av: jennie

hoppas ni må bättre snart... o att de bli av me paolo imorron.. kram till er

2009-09-30 @ 22:16:19
Postat av: faster mia

Krya på er mina små snuttungar.. =)

Jag vill också titta i den katalogen när du fått den.. spännande o se vad som finns och vilka leksaker som Love kan gilla.. :)



sov gott familjen! kram!

2009-09-30 @ 23:19:53
Postat av: Jennie P

Hej!!



Jag är lite glömsk och tänkte bjussa ner er i eftermiddag! Det är ju "innesittar-mys-dag-med-hembakad-paj-väder"!! Tur du har din blogg! ;-D

(och om du undrar - nej, jag KAN inte baka något annat än kladdkaka och paj!!)



Hoppas Du mår bättre idag och att det är bra med dina prinsar också!



Vad härligt med positiva referenser!!

Jag fortsätter hålla tummarna!



Höres!!

Kram

2009-10-01 @ 10:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0