Onsdag 16 september

Nu har jag varit på step men jösses vilken dålig koll jag har på min kropp, otakt typ hela tiden. Gäller att vara koncentrerad men det är precis det jag INTE är, tankarna vandrar lätt iväg nu för tiden...

Igår sattes ny annons ut till ny assistent. Kommit in 45 ansökningar men ingen sån än som jag känt PRECIS DEN JAG VILL HA! De som jag tyckt om vid intervjuerna tidigare har jag verkligen fastnat för direkt i  ansökan och litar på magkänslan så även denna gång. Så håller tummarna för en ny stjärna!

Som tur är har det löst sig så länge för Marias trevliga kompis Linda har studieuppehåll till januari och hon var sugen på att jobba lite hos Love. Så hon kommer jobba fram till den nya börjar. Sen är det dags att hitta nån för Anna som går på gravledighet 1 januari.... jaja, inte ta problemen förrän de kommer...

Love sover fortfarande dåligt på nätterna och inte mer på dagarna... Fattar inte att han klarar sig på så lite sömn. Har ju ökat iktorivildosen sen han började krampa mer så skulle något förändras skulle det vara att han blir tröttare men icke... Som tur är har kramperna minskat, inte haft nån sen i torsdags eller fredags =)(peppar peppar...)

Nu läser jag en bok som heter Ett liv kvar att leva, den är skriven av en mamma som mister sin enda son, 7årige Jonathan, i en bilolycka. Nu är ju hon och jag inte i samma sits men det är så mycket hon skriver som jag så väl känner igen mig i, många tankar man själv har tänkt. Så ni nära & kära, jag skulle uppskatta om ni ville läsa den.

Imorgon ska jag och love ut och gå med Saras Tyson så hon kan följa med på boxen på kvällen! Kerstin får med gå med för säkerhets skull. Kan va lite risky ifall Love skulle krampa, då får väl stackars TysonSnajson panik...

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Jennie P

Hej!



Vad skönt det löst sig - om än lite tillfälligt i alla fall..

Hoppas du hittar någon du känner för! :-)

Strul strul..

Skönt ändå att kramperna minskat något!

Vi hörs!

Kram

2009-09-16 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0