Måndag 21 september

Idag har Love varit och badat, men inte jätteimpad måste jag säga. Lite smågnällig så gott som hela tiden. Men vi ska ge det några gånger till innan vi ger upp. Blir inget nästa vecka för hoppas vi kommer ha fullt upp med intervjuer då (om vi nu hittar några bra att kalla...) Men sen kör vi vidare igen med bad:)

Vad jag blir så trött så trött på apoteket. Haft en skit dag i allmänhet, deppig och allt e bara blä. Så ringer jag apoteket för Love behöver ny mat. Tänkte att det är smidigare att ringa och beställa mat och slippa ner där för att beställa och sedan dit 3 dagar senare för att hämta (de har ju ALDRIG det hemma). Nej det går inte beställa livsmedel på telefon säger damen i luren. Då blev jag faktiskt RIKTIGT otrevlig för nu börjar jag tröttna på dem. Till slut gav hon med sig att jo för denna gången kunde det gå. Va 17, antingen går det eller går det inte, eller???? Som när jag frågade om jag fick hämta ut allergimedicin till Daniel. Nej egentligen inte blev svaret. Du behöver ett medgivande skriftligt men då du inte visste det så går det denna gången. VA? De hittar allt på sina egna regler de där sura apoteksdamerna...

Nu ska jag sätta mig och läsa lite nya ansökningar men har tyvärr inga höga förväntningar... Och hoppas på en bättre dag imorgon.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Ted

Fars humör ända ut i fingerspetsarna. Madde man ska aldrig bli irriterad på det man inte kan ändra på. Kom från rätt ... , va

2009-09-22 @ 16:28:19
URL: http://lovelej.blogg.se/
Postat av: Elin Persson

Hoppas du har haft en bättre dag idag! Apotekspersonal är ingen hit...Hittat några intressanta personer bland ansökningarna? Kram Elin

2009-09-22 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0