Måndag 14 september

Idag blåser besvikelsens vindar.... Nej, men skämt åsido. Fick lite tråkiga nyheter idag. Det skulle ju bli så bra med den nya assistenten men efter en natts jobb så ringde hon i eftermiddags att hon klarar inte jobba i hemmet, så det var ju lite trist. Ska jag ta det personligt??? ;)

Så får se imorgon hur vi gör nu. Har lite olika planer...Som tur är har vi underbara faster Mia och mormor Kerstin som alltid ställer upp för oss så det löser sig så länge :D

Love har sovit sådär inatt med så vi tog en powernap han och jag vid middag, fint de! (precis som jag lidit av att han sovit dåligt, haha...) Sen gick vi och hämtade Leon på dagis, för Daniel blev sen från jobbet. Barnen dyker Love direkt och då blir Leon så stolt storebror!

Jag och Leon åkte sen hem till Jennie, Emil och Alvin för lite fika:). Emil gillar dinosaurier så sen här hemma härmade Leon honom (Emil är nya idolen typ) och lät som en dinosarie. Ja, de är för roliga barnen!

Ha det fint alla!

Kommentarer
Postat av: Jennie P

Hej tjejen!



Ta det i n t e personligt.. Inte efter 1 natt!! Det är nog som hon säger..



Tack för igår! Roligt att de leker så fint och att Emil fått en till beundrare! (den andra är Alvin;-) )

Idag är det underbart väder.. om än lite kallt, men vi ska ut på promenix nu!



Hoppas ni får en bra dag!



Kram kram

2009-09-15 @ 09:37:11
Postat av: Malin och Tindra

Hej!

JAg tycker inte heller du skall ta det personligt. Våra barn kräver lite extra och det krävs en person som verkligen vill och trivs att jobba hos andra så jag kan på sätt och vis förstå henne.

Vi hade jätte svårt också att hitta en ny dagmamma och det berodde just på att de skulle komma hem till oss för att arbeta. DEN RÄTTA DYKER NOG UPP!!



Ville bara tacka för den fina kommentaren du skrivit för några dagar sedan om Tindra. Det värmde mitt hjärta att läsa. :-)

OCh Love lär nog sig han också! Allt går i egen takt! Skall bli så kul att träffa Love i oktober! Jag har tänkt på er så mycke.

2009-09-15 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0