Fredag 18 september

Idag har jag och Leon och Love varit hemma själva. Så vi har inte fått så jättemycket gjort...
Sen i eftermiddags åkte jag och Love upp till Elin & co, dit kom även Lina med barn. Så vi har haft en jättemysig eftermiddag där tycker jag =D

Love var superduktig, han låg i Emmies sackosäck (?) och småsov. Så tappade han nappen men hade armen i vägen så den trillade inte ner. Sen var det precis som han såg nappen och lyfte lite på armen så nappen pluppade in igen!!!! Vad han kan va!!!!

Nu har jag skrivit ut hälften av de nya ansökningarna och verkar nog finnas nån tänkbar...

Vi funderar på att åka på vikingamarknaden i Näsum imorgon, kan det vara nåt?

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Ted

Hej K..v. Nu har t.o.m jag fått Er adress. Bra att kunna läsa era tankar. Ni fixar allt till det bästa för Love tillsammans med Er omgivning. Jag följer Er varje dag hädanefter. Lycka till Far och Morfar

2009-09-18 @ 23:40:18
URL: http://lovelej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0