Fredag 11 september

Idag har Loves nya assistent Mariette börjat. Det känns jättebra då hon är så OTROLIGT glad över att ha fått tjänsten, kommer bli kanon :D

Eftersom vi nu ska få sova 7 nätter i veckan (jeeejjjj) så har vi ikväll flyttat sängen från TVrummet upp till Leons rum så länge. Där står istället en crosstrainer (?)  som jag fått låna av min snälla moster och hennes man:). Nu jädrar ska här tränas...

Tittade just på bilder på Tindra som också har T13 och hon är så sanslöst duktig!!! Hon är 1 år äldre än Love och jag hoppas att Love med kommer vara så duktig om ett år. Jag blev mycket imponerad. Ska bli så kul att träffas i oktober!


Nu ska jag sätta mig och göra nytt schema till assistenterna.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: CaMilla

Hej!

Nu har jag också hittat till bloggen!

Jättekul att du skriver om "lilleman" så att alla omkring kan hålla sig uppdaterade.

Vi ses och hörs snart!

2009-09-12 @ 18:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0