Söndag 4 oktober

Idag har vi varit på Nikkis 5 års kalas. Fast Love var inte så sällskaplig. Först lite smågnällig så när han ätit och sen fick nappen somnade han gott i famnen. Många som kommenterade att vad gott han sover. Fick känslan av att han många gånger så ger fel intryck då han rätt ofta somnar när vi är iväg. Tror folk att han sover jämt??? ;)

Han somnade faktiskt igen sen efter nästa måltid men var vaken sen 4 ,tror jag, imorse och sov middag vid 12 så då blir man trött på kvällen. Han vaknade till för en stund sen eftersom jag lagt på täcken så det fick jag ta av så somnade han gott igen!

Imorgon kommer ena tjejen som sökt tjänsten så får se hur det går. Sen ska jag ringa och avboka badtiden för han är lite snorig ännu. Sen skulle jag behöva jaga dietisten, fast vi bestämde att hon skulle ringa mig så får se om jag tar tag i det....

Annars är det väl lite planerat i veckan... onsdag kommer den andra som sökt tjänsten och sen på eftermiddagen kommer Linda, specialpedagogen, så ska vi gå igenom vad jag ska köpa för leksaker till fisen =). Kommer logopeden med i veckan...hmm... nej var nog sen nästa vecka tror jag... Förvirrad....

På fredag blir det lek med Lina å Elin å barnen =), det ska bli nice. Märks att Lina börjat jobba, samtalen blir glesare och träffarna mer sällan ;)  haha, så är livet!!

Ha det fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0