Söndag 18 oktober

Idag har Love haft en halvbra dag. Krampade imorse men den släppte rätt snabbt. Har sen varit ganska trött på förmiddagen och ganska gnällig i eftermiddag. Vi var en runda hos Martin och Camilla för att fira Martin och fick där en kalasgod söndagsmiddag med helfin äppelpaj till. Hon är inte så dum på det här med mat den där Camilla ;). RIKTIGT gott!

Var gnällig i stort sett hela tiden på kalaset ändå fick han alvedon. Men blev nog rätt trött till slut och fick ingen riktig ro. Åt hemma sen men fortsatte gnälla och precis när Daniel lagt honom i lilla rummet kom halva målet upp, så rakt in i duschen. Lämnade honom sen hos Maria vid halv 7 och där somnade han i min famn så jag hoppas han sussar gott där nu.

Tror jag får ringa Anders imorgon angående kramperna. Om vi ska öka medicineringen ytterliggare. En kramp var dag känns inte okej för tycker han mår väldigt dåligt av dem. Tror han får ont i kroppen ibland av dem.

Imorgon kommer logopeden vid 9 och sen har jag och Daniel tid hos kuratorn och psykologen vid 13. Anna jobbar så hon blir hemma med Love.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0