Lördag 3 oktober

Nu är jag helt rädd. Först kollat den femte Falk-filmen och nu Män som hatar kvinnor och den var ju jätteruggig... Fick ha fingrarna för ögonen och blundade tom helt ibland, usch. Men måste ju klart se de andra 2 med sen.

Leon sover hos mormor men saknar han här. Ingen mysefis som kommer in sen inatt =). -Jag ser inget eller -öppna dörren, har varit de senaste nätternas kommentarer när han står utanför vår dörr.

Idag har Love suttit med oss hela frukosten! Har ju fått ett bord till pandastolen så där ställde vi en av Leons gamla leksaker och den tyckte han var jättekul! Han har varit rätt nöjd idag men var lite gnällig när vi hämtade honom ikväll. Men mat i magen och buff i rumpan somnade han nöjt!

Haha, Kerstin, jag reagerar inte ens längre på vad jag behöver lägga onödig energi på. Har varit så mycket av den varan det senaste året så tar det nog mer för givet nu för tiden att det är så det är i mitt liv.

Har kommit på en bra idé tror jag som kommer vara till stor hjälp för mig, som kommer få mig att må bättre!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: faster mia

Va skönt att Love suttit med er vid frukosten! :) O nöjd dessutom, bra att ni fick ett bord till stolen.. :)

Nu blev jag ju nyfiken på vad det är för idé? :)

Kram!

2009-10-04 @ 09:00:01
Postat av: Elin Persson

Hej! Har inte varit inne och läst på ett par dar.. Jättefina bilder. Och måste kommentera detta med tjurritten: ett minne för livet! Du ska vara stolt över din mor Madde. Det är inte många som är så modiga!



Tycker att du är fantastisk som tar dig tid att skriva här varje dag, mycket intressant och rolig läsning! Vi hörs i veckan! Hoppas det löser sig med en ny assistent. Kram Elin

2009-10-04 @ 15:17:46
Postat av: Sara

Ok Madde, kläm ur dig nu vad du har kommit på!!!

2009-10-04 @ 16:49:41
Postat av: Jennie

Madde är en hare..

Sover du med lampan tänd nu då?? Kanske du som kommer in till Leon istället i fortsättningen.. ;-)



Jag längtar också efter de andra två filmerna!



Och förresten - måste hålla med Elin - du är fantastisk!! Och håller med Elin ännu mer - din mor är också fantastisk!

Okej Maria Maruska - du me´!! :-D



Kram på er!!



2009-10-04 @ 20:07:28
Postat av: Jennie

och förresten...



idén!!!?? Vad var det för något smart??



Skulle frågat dig på Maxi idag, såg dig, barnen o faster Mia där, men sen var jag tvungen att köra hem utan varor för jag glömde pengarna hemma.. grr..

2009-10-04 @ 20:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0