Söndag 8 november

Idag har Love varit ganska nöjd tycker jag. Sov några timmar vid middag men sov inte så bra inatt så hade lite att sova igen.

Har varit lite krabb med maten då vi nu berikat nutramigenet med maizenaredning. Problemet har nu varit att han inte ätit mer än ca 60 ml vid vart mål. Köpte nya dinappar med större hål men hjälpte inte det heller. Fick minimax i torsdags för att testa och det har han ätit bra. Nu är de slut och hoppas kunna få nya på måndag. Igår kväll bestämde jag att vi gör nutramigenet vanligt igen, bara med vatten och se om han äter mer. Han har nu istället ätit ca 120 ml och måste väl vara bättre än 60 ml som är berikat?

Nu vid 18 åt han 160 ml, var så nöjd! Men fick en hostattack och kräkte nog upp hälften. Hälften av det kom i kräkpåsen och hälften på honom, mig och kudden :/. Var nästan ifatt med min tvätt men fick där 3 nya maskiner... Nåja, hinner med i alla fall 2 till ikväll.

Det blev duschen, en alvedon och nu sussar han gott!

Snart kommer Maria med fika, börjar 20. Hon fyller år idag så får bjuda på lite fika. Är lite spänd på vad hon kommer tycka om sina presenter :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jennie P

Hej hej!



Vad skönt att höra att han haft en ganska nöjd dag, men såklart tråkigt när det ändå krabbar med maten..

Hoppas ni hittar en bra balans med vad som passar er.. eller rättare sagt lille Love!



Har tänkt bjuda ner er flera gånger men då vi gjort iordning i Emils rum har det varit upponervänt i hela huset..



Nu börjar det likna något...

Vi kan väl höras på FB o se om vi kan få till det i veckan, om ni vill??



Ha en trevlig kväll, hoppas Maria blir nöjd med sina presenter..



Kram på er!

2009-11-08 @ 20:07:46
Postat av: faster mia

vet du vilken bok jag läste innan jag somnade imorse... MIN bok!.. :D

Blev så jäääkla glad, det har du verkligen gjort bra Madde! ett minne för livet som betyder extremt mycket för mig!! :)



Ses ikväll! Kram!

2009-11-09 @ 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0