Skönhetsingrepp?!?!

Idag har vi varit i Karlshamn igen. Först var det andra svininfluensasprutan för Love. Han blev jätteledsen men gick över fort denna gången. Pratade lite med Anders om knät å om det skulle kunna vara aktuellt med sömnmedel. Han ville bolla det lite med kolleger. Sen ska vi först använda ståskalet lite innan vi gör något mer drastiskt. Kanske blir han mer nöjd av det? En sak i taget annars vet vi inte vad det är som hjälper :)

Sen var det föräldragrupp på HAB. Det är trevligt och givande att träffas men även om vi alla lever med handikappade barn så skiljer sig våra liv så mycket ändå.

Under tiden träffade Love sjukgymnast Anna, hon är bäst! Hon lät då ortopedläkaren titta på Loves stela ben igen då vi på ortopedronden pratade om de skulle spruta in botox. Första gången jag hörde det reagerade jag - BOTOX??? Läkaren tyckte att han är så stel så han behöver det. Blir satt på lista så blir fram på vårkanten. Hoppas det kommer hjälpa.

Sen på eftermiddagen träffade jag en av de sökande igen. Det gick väl bra, kan säga att vi bestämt oss för vilken vi vill ha- och den personen blev jätteglad!!! (nu kan du undra Maria... hehe...)

Love har vänt lite på dygnet igen. Var vaken från 04 idag och sov 30 minuter på fm. Somnade sen inför natten 16.00... Så lär hålla låda inatt här =)

Tack snälla för alla uppmuntande kommentarer, känns så mycket bättre när man varit inne å läst dem!!!

Malin- vad spännande med ett annat T13 barn. Håll mig uppdaterad :). Å så klart Tindra var arg för mamma inte varit hemma på hela dagen!!!haha...

Nu ska jag nog gå och nana för måste vara pigg imorgon när jag ska ha singstarfest =)

Kommentarer
Postat av: faster mia

haha.. va inte så knasbollrig.. jag tror ändå att jag vet.. =) numero uno elr? :)

jag får ändå veta imån! :)



skönt att det gick över snabbt efter sprutan o hoppas han inte blir krasslig av den.. imån ska vi mysa heeela kvällen jag o lilla lovelej! :)



kram!

2009-11-19 @ 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0