vill ha friska och välmående assar...

Idag blev jag lite deppad när jag läste på Marias FB att hon skulle med Perola och barnen till Andys lekland. Det är precis en sån sak vi skulle vilja följa med på om Love varit frisk. Det jag skrev om igår att vi måste börja leva mer, åka till Andys lekland är en sån sak. Sånt Leon måste få göra och känna att lillebror med är med. Så snart, mina läsare, ser ni kanske även familjen Håkansson-Kirmeier på Andys =)

Sen på förmiddagen hade jag och barnen det mysigt. Lekte lite, Love stått i ståskalet och använt hörapparaten. Men den är knepig för så fort han stöter emot nåt åker den ut lite och börjar pipa. Så det får man ha koll på hela tiden när han ligger i lilla rummet eller står i skalet. Sen kom Josefine och barnen och Leon och Herman RÖJDE verkligen. Hoppas de hade kul! Sen klippte Josefine killarna så nu har några av Leons lockar fallit.

Nu är en assistent hemma med havandeskapspenning och en sjukskriven till den 13 dec. Kan säga att jag var nära ett bryt ikväll... När ska det funka liksom? Tur vi har våra vikarier annars hade det aldrig gått.

Linda väckte mig vid halv 7 imorse för Love krampade. Har han gjort nu nästan varje dag sen i måndags. Pratade med Anders om det men han menade att ibland blir det så när de inte krampat på ett tag så ville inte öka medicinen ännu. Vi ska höras på måndag och fortsätter de i helgen så kanske han vill höja dosen.

Inatt är det Kerstin som har Love och när hon kom för att hämta honom så ville även Leon med. Men så tomt det blir utan barnen :(. Men men, blir film här i huset som jag lär somna till!

Kommentarer
Postat av: jennie.k

<3 vi följer gärna me er till andys.. när de steget e taget... ses imorron... massa kramar till er...

2009-12-04 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0