sårbara, så sårbara

Fick mess av den som skulle jobba imorgon natt att både hon och sambon har en släng av magsjuka. Tar det säkra före det osäkra och sätter in nån annan. Hm... vem? Blev stackars Linda igen som jobbat båda här och i hemtjänsten nu. Men som vanligt sa hon ja! Fick nästan dåligt samvete men vad gör vi? Nu när vi bara har Maria som ordinarie är det inte lätt när nån blir sjuk. Så sårbara. Men som tur är ställer alla här upp till 100 % =)

Imorgon är det intervjuer så håll tummarna!!!!

Inatt sov Love mellan 02-04 så han har helt vänt på dygnet, fesen.... Jaja, det ändrar sig nog snart igen.

Kommentarer
Postat av: Malin & Tindra

Hej på er!

Det där med urinvägsinfektion låter bekant :-( Tindra har ätit stoppnmedicin sedan 1-års dagen eftersom hon har reflux så när hon kisar far det upp via njurarna. Det är meningen att vi skall på ny kontroll på det men har väntat nu i 6 mån på en tid så jag börjar tro att de glömt bort oss :-( Men det har varit så mycke annat så jag har bara inte orkat ringa dit.

Jag har varit hemma denna vecka från jobbet eftersom jag har varit helt utan röst och haft förkylning. Igår kväll gick jag till sängs samtidigt som Tindra kl 21.15 och blev väckt av att Tindra fick en kramp kl 05.30 :-( Länge sedan något sådant hänt i vårt hus, men vi hade lite problem med kvällsgröten i går så jag hoppas att det bara var en miss i medicineringen. Sen somnade vi om i vår säng och Tindra låg och hade ena benet på mig som hon alltid gör efter en kramp. Sen blev jag väckt av väckarklockan kl 9.15!! Så vi har med andra ord sovit i nästan 12 timmar!!! Wow!



Lycka till med intervjuerna :-)

2009-12-09 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0