bad day...

Idag vaknade Daniel till en dålig dag. Helt off. Känner mig sämre rustad nu för tiden när dessa dagarna kommer. Som tur är kommer de inte jätteofta. Innan försökte jag pigga upp honom och stötta men nu för tiden rinner min ork av mig när de dagarna kommer. Så då är vi 2 stycken som är helt off. Tur att dagen snart är över.

Men jag hade en bra förmiddag hos Lina innan dess =)

Imorgon bitti beger sig hela familjen till dagis för luciafirande. Hoppas Leon inte kommer vara för trött. Har kommit in i värsta svackan och har svårt att somna så klockan var över tio nu innan han sov...

Sen väntar fler intervjuer. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Jennie P

Hej tjejen!!



Hoppas ni haft ett bra luciafirande..

Nu bara måste vi ju ses.. men nu råkar jag vara jättebusy denna vecka.. Tur det kommer en långhelg snart.. haha..

Och hoppas också jag får träffa din syster när hon är hemma!



Sköt om er alla!

Kram

2009-12-14 @ 20:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0